pizza

 

Mitt samvete kunde varit bättre nu, fuskade förut (är ju glutenintolerant) med att köpa hem pizza, dock en halva endast eftersom vi delade på en. Vi orkade inte laga nån mat ikväll och på kvällen brukar det ju inte finnas så stort utbud. Det blev ett STORT FUSK!! Ska inte upprepas på bra länge vill jag lova. För min egen skull.

Ikväll blev det film här hemma, en Matrix-Världarnas krig typ film med Keanu Reeves eller hur han stavar sitt namn? Den var sådär.

Just nu sitter jag och pillar mig i håret, känns inte som att balsamet blev ordentligt ursköljt, fasiken också. Det har visserligen inte torkat ordentligt, men det kliar.... Sen har jag smörjt in hakan med acnesalva, fått finnar och pormaskar där ett bra tag nu, vidrigt.. speciellt när dom inte är riktigt mogna så man kan klämma ut dom små jävlarna :) Mina läppar är fnasiga så Idominsalvan åkte vi, brukar använda annat cerat, men det fick bli det sexiga vita ;) Ska ju ändå sova snart är tanken. Ja så är mitt liv just nu.

Väntar fortfarande otåligt på bebisen, tålamodet tryter för varje dag som går även att jag vet att vi inom två veckor åtminstone har våran bebis här hemma, då dom sätter igång det. Försöker vara optimistisk, men ibland går det bara inte...

Förutom dessa gnällrader så har helgen varit bra hittils. Har en underbar sambo som masserat mina svullna fötter idag och som stöttar och hjälper så mycket han kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0