Sjögestad Motell



Våran ängel har sovit bra i natt, vaknat "endast" två gånger och tuttat, sen somnade hon om och vaknade vid halv tio. Så hon sov många timmar i sträck. Efter att vi vaknat till så gick vi upp, käkade lite. Joel tog en dusch och jag ammade snuttan. Dom börjar bli härdade nu tuttvårtorna, fy vad ont jag haft i dom :(.

Klockan ett var vi bjudna på smörgåsbord på Sjögestad Motell av mina släktingars vinstpengar som dom sparat ihop så dit begav vi oss idag. Åt oss mer än mätta då det finns hur mycket som helst att välja och vraka på, tog om flera gånger och nu känns det som att jag inte behöver äta mer idag. Gu så gött det va!

Ewelyn låg i sin vagn och sov hela tiden, så vi hade tur och kunde äta i lugn och ro. Älskar att bli bjuden på mat, så skönt att slippa stå vid spisen och slippa disken efteråt. Här hemma är det Joel som numera sköter markservicen vad gäller matlagning, städ och tvätt ( av egen vilja dessutom) Han är så hjälpsam och snäll. Vi är ett bra team ;)

Ikväll ska vi bada Ewelyn igen förutom det så blir det en lugn kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0