forts Fredag

Ja, det var denna kväll. Kollat Idol och fick mig några goa skratt. Vilka människor det finns, men en credd för att dom är sig själva och vågar stå inför juryn.

Usch, tycker så synd om en kompis, en nära vän som blivit dumpad. Hastigt och på sms. Visst det har jag också varit med om, men då var det inte lika seriöst och så som deras förhållande. Hemskt, jag blev chockad. Hade inte en tanke på att han skulle göra slut med henne, så många planer som dom hade och som redan var bestämt sen innan.
Ja, jag kan inte hjälpa det, men jag tycker verkligen synd om henne, eftersom jag vet vad hon varit med om innan och hur glad hon var denna gång. Så snäll och omtänksam som hon är och blir behandlad på det viset. Det är tragiskt, förstår inte vilken planet dessa killar kommer ifrån *Tänker på dig, stor kram*

Klockan börjar närma sig elva, om cirka en halvtimme åker Joel hem. Har saknat honom dom här timmarna. Det har gått fort, men saknat honom ändå. Det kan inte hjälpas.

Denna Fredag har gjort sitt och jag mitt. Snart ska sängen få sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0