Fredag

Fredagsmys. Ja, det blir det här hemma, men ensam dock. Joel ska grilla med sina jobbarkompisar, men ska vara nykter ifall det händer nåt med min mage. Man vet ju aldrig. Han skulle komma hem rätt skapligt också. Ikväll blir det Idol med lite chips, ja lite gott måste man ju ha när det är helg. Känns som det är helg ofta av nån anledning? Hmm :)

Imorgon kommer mamma hit då vi ska fira mig som fyller på Söndag. Har inte bestämt mig ännu på vad jag ska bjuda på men det lutar åt glass och maränger =) En skön sovmorgon kommer jag unna mig imorgon, i all ära. Passa på nu när man kan och om det går. Vaknar ofta tidigt och blir senare slö på dan. Idag sov jag till tio men känner mig matt i kroppen. Joel har tvättat hela dan. Snällt! Haft lite "mensvärk" idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0