FREDAG

Sitter här med ett glas apelsinjuice, nån frukost har jag inte hunnit med då jag gick ner till tvättstugan direkt när jag vaknade.


Idag står alltså tvättstugan på schemat, har MASSOR med tvätt så det gäller att jag är effektiv dessa timmar, visst torkar det inte så kan jag alltid hänga upp det här inne, men skönast när allt är klart och man bara kan stryka och vika in allt i garderoben. Tvättmedlet är precis på upphällningen så det måste vi införskaffa när vi åker och handlar. Det är sånt man oftast inte tänker på förrän man står därnere i tvättstugen :)

Idag har jag tid på Synsam, för att kolla om mina nya linser funkar bra. Jag ska ringa och boka om tiden känner att jag vill prova dom några dar till.



Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0