Lördag

En ny uppdatering tillhanda :)

Idag sov jag länge, behövdes efter en natt med en hemsk dröm och täta toabesök. Idag blev det inget städ här hemma, vi sköt upp det även idag. Har man ju nåt att längta tills imorgon? yeah, right! Vi tog bilen och åkte till Omberg istället, gick och traskade (Mysigt!!). Solen värmde härligt och det var en helt strålande höstdag. Underbart att andas in lite skogsdoft =) Det mår man bra av! Och motion har ingen dött av.

Ikväll har vi kollat nya Wallander (Cellisten), den var sådär. Tycker dom flesta Wallander-filmerna är bra, men denna var lite seg. Men nu har man sett den åtminstone. Bojkottade sodastreamern eftersom kolsyrepatronen behöver bytas ut, så det fick bli köpcola. Lyx nu :) Smakar ju helt klart bättre, fast essencen (hur stavas det?!) är helt drickbar den också. Joel gjorde kycklingwok med nudlar, mums mums!

Bebisen trycker neråt nu, det värker imellanåt. Började packa väskan till BB lite smått, men insåg rätt snabbt att den är för liten. Måste införskaffa nån bättre väska. Det är mer än vad man tror, och jag som tjej packar alltid ner för mycket grejer då man tror att man ska bara bortrest i två veckor och man kan ju faktiskt behöva det,det och så det också! :)

Lagt fram papper till Telenor också, ska hämta min mobil imorgon som varit på service. Skittelefon rent ut sagt, andra gången det är fel på den. Och den jag fick låna under tiden har varit värdelös! Suck. Har haft en sån innan själv, men då funkade den ju som den skulle.

Så imorgon bär det av till Ikano en snabbis och sen är vi bjudna på middag hos min farmor då hon fyller 65 år på Måndag =) Älskar farmors mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0