lördag

Jaha, snart har denna Lördag gått också. Inget fotande denna helg heller, då vädret är mulet och regnet hänger i luften. Får hoppas vi hinner innan bebisen kommer, för man vet ju aldrig som sagt. Idag har vi inte gjort så mycket här hemma, åkte in till Babyproffsen och hämtade ut boxen med lite smått och gott, ville in på IKEA, men ändrade oss ganska snabbt då det var proppfullt med bilar överallt. Bara dumt att ge sig in en stor folkmassa när man snart ha bebis, så vi åker dit en dag i veckan i stället om lusten faller på. Är inte så sugen på att skena i affärer nu heller faktiskt när man har ryggont och känner sig trött. Vi åkte iallafall hemåt, men bestämde oss för att äta lunch på Sjögestad Motell (min gamla praktikplats när jag gick i gymnasiet) åt lunch, jag pannbiff med lök och Joel tog en spätta. Unnade oss det för pengen jag fick av pappa ;)

Joel har mekat med crossen ett par timmar idag och jag råkade slumra till på soffan när vi kom hem, var helt borta och vaknade nästan panikslagen eftersom klockan tickat på. Så det var denna Lördag det. Ska snart krypa ner hos Joel, han har inte mått bra ikväll. Huvudvärk och mått illa. Stackarn ;(

Tog tag i diskberget här hemma så slipper se det imorgonbitti. Önskar mig en diskmaskin, lyllos dom som har det. För att diska för hand är bara för tråkigt.. speciellt när man måste göra det flera gånger om dagen, då underlättar det med en diskmaskin, men det får bli nästa gång vi flyttar, nu får man ta det som det är helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0