Måndag



V 39 =)

Ska börja med att berätta hur dagen var igår. Vi åkte en snabbis in till Ikano som sagt, hämtade ut min mobil så nu funkar den igen. Måste bara lägga in lite nummer. Åkte till farmor, fick god mat. Två olika med fläskfilé, ris och klyftpotatis. Efterrätten var en cocktailfrukt med vaniljvisp och sen kaffe och tårta. Fick med oss hem lite rester så det har vi ätit idag. Smidigt och bra!

Idag var vi hos barnmorskan, sista gången innan bf. Allt var bra, magen har växt 1 cm och ligger precis på kurvan. Hjärtslag var detsamma som sist och mitt blodtryck var normalt.. Bebisen har sjunkit ner ännu mer nu så den kan i princip komma när som, antingen i natt, eller om två veckor. Det återstår att se, åh vad jag vill veta vad det är för en lite skapelse därinne. En flicka? En pojke? Hur mycket hår? Väger?

Jag känner mig lättirriterad för övrigt, pga trötthet och ryggvärk. Jag vill så mycket, men det går inte. Sen släkten och tjat, ja jag blir tokig. Önskar att jag kunde fräsa i, men jag är alldeles för mesig men snart brister det känner jag...

Idag har vi tvättat här hemma, ska bädda rent i sängen tänkte jag. Annars blir det tvn, många bra program ikväll att kika på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0