Onsdag

Åh vad jag har sovit i natt! Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det är, jag är så trött. Hörde inte ens när Joel kom hem igår och inte heller hörde jag när han steg upp i morse. Känner mig däven och hängig, inte alls i toppform. Längesen man gjorde det visserligen ;)

Blev på pissdåligt humör förut också. Fick hem ett brev i från min a-kassa. Måste komplettera med fler papper så har suttit och letat i mappar, skrev ut blanketter från nätet, får hoppas att det är rätt papper bara. Plus att jag ringt till lönekontoret och trakasserat dom ännu en gång. Börjar bli smått pinsamt nu! Man känner sig så tjatig, fast å andra sidan så är det ju deras jobb.. men så känner jag.  Det positiva är ju att dom har kollat på mina papper och om jag inte får en ytterliggare komplettering så borde pengarna komma om ca tre veckor, men har en förhoppning om tidigare. Jobbade ju inte alls mycket i Augusti så att varje krona är välkommen in på kontot :) Sjukt med dessa väntetider.. sen 10 Juni..... !! Den dagen jag får ett fast jobb så lär jag byta fack, för dessa är helt värdelösa.

Åt god mat idag som Joel gjorde, stekta nudlar med kyckling och wokgrönsaker :) Skönt att slippa stå vid spisen. Han är snäll som står ut med mig och mitt förvirrande jag. Jag blir så trött på mig själv ibland och behöver lite tur nu.

Idag står lite städ på schemat. Oavsett om viljan finns eller ej. Viljan just nu finns inte, men kanske kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0