Söndag

Idag blir/blev jag 24 år. Har varit en lugn födelsedag utan en massa besök och utan tårta. Mitt egna val. Jag orkade bara inte ha en massa ståhej, känner inte alls för det och tycker personligen inte att det är något att fira. Jag säger som pappa att födelsedagar går mer på rutin nu :) Farmor skulle kommit, hon kommer alltid vare sig man vill eller inte, men ringde sig sjuk, hade frossa och grejer och då är det ju ingen mening att komma. Jag vill heller inte bli sjuk nu, är matt och trött så det räcker ändå.

Så Joel och jag åt glass och maränger själva ;) Fick fina röda rosor, en chokladask och trisslotter (Jag älskar spänningen att skrapa dessa pappersbitar!) Men ingen vinst :( Som vanligt. Jag har inte önskat mig någonting iår, och då menar jag verkligen ingenting. Jag känner mig löjlig som ska önska en massa, inte min grej. Jag gillar mer spontanitet och är glad för det jag har.

Nu är det dags för sängen. Ska krypa ner hos Joel, han ville att jag skulle väcka honom så han fick hålla om mig i natt. Myspys till max! Stackarn börjar tidigt imorgon så vid fem tiden är han uppe och studsar. Jag får nästan dåligt samvete nu när han jobbar och jag går hemma. Jag är inte van vid denna tillvaro, men jag kanske vänjer mig ;)

Imorgon blir det pendeln till mamma ska hämta mitt presentkort som jag fick av henne, men som råkade åka ur hemma hos henne, pinsamt tyckte hon. Lite roligt tyckte jag, jag trodde hon skämtade med mig =) Vi är lika snurriga båda två, det märks att vi är mor och dotter. Ska spendera några timmar hemma hos henne medan Joel ändå jobbar. Vill passa på nu innan bebis kommer och snart ska hon genomgå en tuff operation. Hon är stark som inte tappar gnistan.

Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-09-14 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0