Söndag

Unnade oss en sovmorgon idag, skönt så skönt! Joel gick upp tidigare och fixade frukost medan jag låg kvar i sängen. Uppskattat till max.

Idag har vi varit hos Lönn, en kompis till Joel och fikat. Andra gången jag är med dit och det var trevligt, bara jag själv som känner mig så osocial pga trötthet, och dessa svettningar, man vet inte vart man ska ta vägen. Obehagligt som sjutton. Jag får det titt som tätt, oavsett var jag är. Man blir nästan yr och illamående. Usch ja!

Idag är en såndär dag som jag är trött på att vara gravid, jag uppskattar inte graviditeten för fem öre. Vill bara ha min bebis!! NU direkt! Önska kan man ju göra och vänta.. =)

Åkte till City gross och handlade lite inför veckan, det är rörigt där nu när dom håller på och gör om.

Ikväll ska jag se nypremiären av "Ensam Mamma Söker". Följt dom förra säsongerna och kommer göra det nu också. I brist på annat liksom ;)


Imorgon har jag lite ärenden att ta tag i. Ett besök på mvc och hämta röret, hann stänga i fredags.. sen ett besök på försäkringskassan ska be dom hjälpa mig med det sista så allt blir rätt på en gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0