Tacos

Ikväll blir det tacos här hemma, jag känner mig trött. Joel fixar maten (Lyx!) Omtänksamme karl säger jag. En seg kväll på både gott och ont. Lite huvudvärk har kommit också. Många säger att det är nu man ska passa på att vila, men idag känns det som att jag inte gjort annat. Kommer säkert ha igen det senare sen då kroppen har ett krävande pass framför sig ;) Tog ett varmt skumbad förut och det var inte helt fel, varmt vatten, riktigt hett mot ryggen när man har värk är UNDERBART, sen den härliga persikodoften från Yves Rochér, jag både ser ut och luktar som en persika nu. Haffat Joels frottérock också, rymlig och varm och snart mina vänner börjar Idol!


Ha en trevlig afton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0