Tisdag

Känt mig trött hela dan idag. Haft en del ärenden, annars hade jag nog legat som en padda med godispåsen på magen. Var på Synsam och linserna såg bra ut, så dom är beställda nu. Dröjer en vecka och sen ska dom betalas. Dyrt! Men måste ha dom.

Därefter blev det lite stress hade en kvart på oss till mvc. Allt såg bra ut, blodtryck, sf 34, hjärtslag 146 och bebisen är nu fixerad. Förra gången låg den med huvudet nere, men var ruckbar. Hon tror på en normalstor bebis och det tror nog jag också. Men det märker vi sen :)

Idag var vi på föräldragruppen också och det var intressant och givande. Kände mig inte speciellt diskussionsugen bara och var nära att somna. Jag blir så trött när jag sitter ner för länge.

Mamma har fått operationstid nu så om mitt bf datum stämmer så kommer vi ligga på us samtidigt. Vilken tajming ;)

Känner att jag har en del att ta itu med nu. Fortfarande lite tvätt som måste rollas av pga en kofta som luddade av i maskinen sist. Dammråttorna börjar visa sig och färgtvn börjar snart bli svartvitt. Motivationen är det inget fel på idag, snarare orken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0