TISDAG

Åter en dag har snart gjort sig till känna. Mormor kom vid 11 tiden, slängde ihop en glutenfri lasagne och bjöd på. Rätt god faktiskt! Ska jag göra fler gånger =) Har fått massvis med handdukar, stora som små. Perfekt nu till bebisen, sen fick jag duschcreme och sånt från Yves Rocher, likaså där toppenbra grejer som alltid går åt och som är tråkigt att köpa själv.

Vid halv tre kom Joel hem ifrån jobbet och då åkte vi upp till MVC för första mötet med föräldragruppen, det var bättre än vad jag trodde. Lite segt dock, då jag var trött som varit uppe tidigt och grejat en massa. Men det var intressant! Dessutom min underbara barnmorska som höll i det.

Dags att ta tag i disken sen blire nog lite kvällsmat. Börjar bli smått hungrig.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0