Torsdag

Nu har mina fikagäster åkt hem. Farmor, hennes syster och man kom vid två tiden. Fick en söt liten kaktus som står på köksbordet här hemma, passar mig perfekt då jag inte är i närheten av att ha gnutta av gröna fingrar. Det är så man skäms, jag har inget sinne för blommor och växter. Tycker det är vackert och vill gärna ha nåt i fönstren men önskar ibland att dom vattnade sig själva ;) Fikade på mandeltårta och rulltårta, eller rulltårtan hoppade jag över eftersom den inte är glutenfri, men det andra smaskade jag i mig.

Såg i duschen förut att jag fått en massa bristningar, under magen, på sidorna. Det spänner mer och mer och fler blir dom, men va gör man? Försöker smörja men dom kommer ändå. Har dock inte fått några mitt på magen ännu, heller inte nån annanstans, men jag räknar med fler.

Vet ni? Dom tyckte också att jag har en liten mage. Hmm... Men jag tror på barnmorskan att jag kommer föda en normalstor bebbe :)

Mitt jobb ringde förut. Blev paff, vill dom att jag ska jobba? Vad är det nu? Det for runt i skallen. Dom ville bara kolla hur jag mådde och att jag ska komma och hälsa på sen. Dom är så gulliga. Älskar mitt jobb på grund av den underbara personalen. Jag saknar dom faktiskt, speciellt nu när dom ringde också. Och dom vill att jag kommer tillbaka och jobbar sen. Man blir glad av att höra sånt. Känner man sig uppskattad och att man gör ett bra jobb.

Inte nog med det så ringde det när farmor och vi satt och fikade. Privat nummer, tänkte att det är nog mamma hon har skyddat nummer, men då svarade en tjej" Hej jag heter Anna och vi har sökt dig massor", "Anna?" sa jag. "Ja, jag är från Jehovas Vittnen". "Nejtack, jag är inte intresserad", sa jag. "Jaså är du inte det?" sa hon.
Usch jag hatar dom verkligen, lustigt folk det där! Inte nog med att dom ska knacka dörr, nu ringer dom också. IDIOTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0