torsdag

Så typiskt, idag när man äntligen var redo för att fotografera sig så spöregnade det. Ja med det så fick vi ställa in det. Tyvärr kan man ju inte påverka väderleken, men oftast humöret. Så man får gilla läget som jag alltid brukar säga.

Idag har vi inte gjort allt för mycket här hemma, känns som man går och väntar på bebisen. Åkte till Mantorp och dumpade av en dator som Joels lillasyster fått av min morbror, passade på att kika in i hennes nya lya =) himla mysigt!

Ikväll är det bra på tvn (igen) jag har blivit en riktig tv-nörd/lsoffliggare sen jag slutade jobba. Men såhär på hösten så är det så många bra program och det är lätt att man fastnar i det.

Åh, vad choklad jag har ätit idag, morbror köpte med sig från Cloetta då han jobbar där i närheten. Det går verkligen inte att ha nåt här hemma, för man dras som en magnet till skafferiet ;) Jag är så osund som man kan bli nu! Sen blir det andra bullar, det kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0