Torsdag kväll

Ja har man gjort idag då? Klockan tickar på och jag ska snart krypa ner, finns inget skönare än att krypa ner under täcket och sträcka ut. Får hoppas att man kan somna snabbt också annars blir jag rastlös.

Denna dag har gått fort också. Mamma har ringt ett par gånger, likaså pappa så har spenderat lite tid i telefon. Men jag gillar att prata, så inte mig emot =) Pappa ska börja jobba halvtid på Måndag också plus att han får köra bil igen! Roligt för honom. Usch, vill inte ens tänka på det hur illa det hade kunnat gå. En propp i huvudet är inte att leka med!!

Ringde Helene för att rådfråga om det fattades nåt till skötbordet, snäll som hon är så tittade hon förbi efter ha lämnat barnen på dagis. Allt är som det ska, det kommer bli bra det där :) Vi var nog trötta båda två igår när vi höll på med det och då blir man lättirriterad. Blev ingen promenad till mvc. Joel åkte dit efter jobbet men då var det stängt, jag som var hundra på att det var öppet till fyra iallafall. Men han tar svängen dit imorgon igen så får vi hoppas att det är nån där. Varit så tråkigt väder idag, så jag ville inte ut dessutom värker ryggen från och till. Men så länge jag orkar diska, och göra såna saker så känns det helt ok. Sen är ju ryggvärk aldrig någon höjdare. Thats life! Inte många veckor kvar nu... :) Jag ser en liten ände på det åtminstone.

Plutten och jag kollade färdigt på skräckfilmen ikväll, scary... inte min typ av film. Men lik förbannat så tvingar man sig att kolla på den. Ikväll har vi pratat lite om ekonomin och så och det känns himla bra, att vi vill samma sak och strävar mot samma mål. Ska ringa banken imorgon och boka möte :) Jag vill ha ordning och reda på det! Tycker vi har det bra som vi har det, men man kan alltid göra det bättre och det underlättar om vi har samma bank.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0