TORSDAG

Orkade inte med nåt mer inlägg igår sen. Dagen gick så fort, hux flux var det lunch och Jonna kom och hämtade mig, vi åkte hem till Helene och fikade :) Så fint hus. Helt nybyggt, fräscht, modernt, allt var i toppskick och lite mer därtill. Stort och luftigt, barnvänligt ja allt man kan tänka sig. Fick hem några kartonger med barnkläder, mycket tjejkläder eftersom hon själv har två döttrar, men ska ställa undan dom tänkte jag. Vet inte hur vi ska kunna lösa allt med förvaring här hemma. Det är svårt som det är.. suck.. sen fick jag ett skötbord till badkaret eller köpte billigt=)
Men Joel och jag blev lite oense igår, han säger att det fattas nån del på det, men min kompis har haft det länge och hon säger att hon skickade med allt. Han är så envis och tråkig när det inte går som han vill. Ibland blir det för mycket!! Och det smittar av sig, speciellt nu när jag fått ont i ryggen också. Barnmorskan ringde igår också och jag måste ner och lämna ett nytt urinprov, först hämta ett nytt rör och sen ner och lämna det igen. Dom var för få personal igår att det blev liggandes för länge så av säkerhet så ska jag lämna ett nytt.

Denna dag är inte planerad. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0