Älskling

Joel kom hem tidigare igår än vad jag trodde att han skulle göra. Skönt det. Han var på glatt humör och berättade om hur dom haft det, vad dom ätit, vem som var fullast osv osv. Han sa att han saknade oss och kramade om mig massor. Han hade tänkt köpa en parfym sa han, men tyckte det var så svårt så han köpte hem mitt favoritgodis, tre stora vita toblerone ;-)






Vi började kolla Millenium, sedan var jag tråkig och gick och lade mig och läste. Ögonen kändes tunga, men Joel kom strax därefter och kröp ner på min sida ;-)


Ja, jag trodde inte att jag skulle kunna känna en sån saknad, men jag hade fel. Vi saknade varandra.

Ewelyn sov igår när han kom hem och Joel sover nu, så det är nog en liten tös som kommer bli glatt överraskad
när pappa vaknar :-) Hon lyser verkligen upp när hennes pappa är i närheten.

Just nu känner jag mig överkörd av en ångvält, men det ska vi ändra på.


En kaffe strax och sen fixa till mig lite, men känner ingen panik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0