Ännu en kväll...



Min snutta :)

En ram till den här har vi hämtat idag, så den ska spikas upp inom en snar framtid. Måste eventuellt låna en annan borr, men beror lite på vilken vägg den ska hänga på. Lite roligt att det är Ewelyns pappa som tagit kortet och att det dessutom är ett spontankort i sovrummet =)

Ewelyn sover sen strax innan sju, hon är bättre i magen nu och det är en lättnad. Hon visade visserligen ingen smärta på att hon hade ont, men man vet ju själv hur det är att vara hård i magen, så katrinplommonen gav maxat resultat.

Jag känner mig liiiiiite lat nu, har disken kvar... Jag skulle ta den ikväll sa jag, men det kom annat imellan och klockan är snart tio. Jag brukar alltid vara duktig vad gäller den biten, men vet inte om jag ska äventyra ifall snuttan vaknar, hon brukar sällan göra det, men sen får man inte glömma att jag är av den klumpiga sorten också, skramlar, slår i skåp, tappar saker.. =)

Vi får se, annars har jag något att göra imorgonbitti och det är väl kul att få morgondiska lite. Bra, piggtillskott! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0