Bergs slussar

Idag fick jag en rejäl sovmorgon, vaknade av att Joel stod och diskade. Då var klockan strax innan elva ;-)

Ringde mamma och frågade hur det gick med Ewelyn och hon hade sovit bra inatt, vaknat som hon brukar göra här hemma. Skönt skönt, nu vet man att det funkar. Men sedan kan man ju inte vara helt säker på att det går lika bra nästa gång, eftersom det varierar lite från dag till dag, men dom hade varit ute på många långpromenader och haft det trevligt.

Eftersom det var så fint väder ute idag så tänkte vi att något måste vi göra, kan ju inte sitta hemma och pilla navelludd när det är kanonväder så vi tog bilen och åkte till Bergs slussar och avvarade ett par timmar. Solen sken och det var så fin utsikt, bilder togs men Joel ska lägga in dom på datorn först, sen ska jag lägga upp nån här =)

Hungriga och dana så åkte vi och käkade en hamburgare på Max, ja denna helg har flötats lika mycket som förra. Ej bra, men vad sjutton. Jag måste hitta motivationen. Gott var det, sedan ringde vi mamma och åkte dit och fikade innan vi packade ihop alla grejer för att åka hem. Éwelyn blev så glad när vi kom och sprattlade med både ben och armar =) När Conny höll henne och mamma gav henne en puss lade hon armarna om båda samtidigt, sött!!

Efter ett bad med pappa sover hon gott i sin säng. Imorgon är det vardag igen och babysången står på kalendern, jag kommer nog va trött imorgon som sov så länge idag. När man är inne i det så tänker man inte så mycket på det, men när man får ett break och kan sova hur länge man vill, ja då blir man nästan lite förslappad. Men det var välbehövligt!

Veckan som kommer så ska jag även hinna en fikadejt med Helene och även en promenad med Emelie, sedan ska vi till mamma igen på Tisdag eftermiddag. Ja, dagarna går =)

Pappa ringde förut, han är hemma nu igen. Varit på semester i Norge en vecka. Min "plastbror" Johan (lika gammal som mig) bor där så dom har hälsat på honom.


Allt för mig denna underbara solskensdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0