Fredag

Idag så gick vi upp vid sju som vanligt och vid nio kilade Ewelyn och jag ner till postlådan, lade på två brev till Försäkringskassan sen tog jag ut pengar åt Joel och gick därefter in på ICA och handlade lite smått och gott. Joel åkte strax innan elva. Han tog på sig sin bruna skjorta som han hade på dopet och han är bra snygg min karl när han klär upp sig, ja det är han alltid, men han blir en riktig pudding när han är nyrakad och luktar gott ;-)

Det mindre tråkiga är att jag vaknade med ryggskott, trodde inte det var sant. Jag brukar aldrig få ont i ryggen, men idag var det min tur. Har satans ont på den vänstra sidan, kunde knappt röra mig.. Men jag struntade i det och gjorde det jag tänkt göra ändå. Farmor ringde förut och sa att hon kunde komma ifall det blir värre och även Jennifer sa att jag skulle höra av mig, har jag sagt hur mycket jag tycker om mina nära och kära. Det tåls att säga gång på gång. Ni är så söta.

Tessan kom upp och vi drack kaffe och snackade lite om allt möjligt. Ska eventuellt ses en svänga imorgon för nu känner jag mig seg och inget roligt sällskap.

Jag blev så rastlös förut att jag var tvungen att ge mig ut en gång till. Man tror att vädret ska vara bättre när man kollar ut och solen skiner, men det blåste och blev kallt om fingrarna. Vi gick runt stan och sen hem och busade i det mån jag kunde :)

Joel ringde förut och sa att båten blivit försenad, nån jäkla idiot hade släppt ut olja i vattnet eller vad det va. Men dom skulle in och käka buffé och sen festar dom nog loss kan jag tro :-) Han lät glad, pigg och nykter, men är väl andra bullar sen när dom kommer igång ;-) Han skulle höra av sig senare sen han, beror lite på hur bra täckning det är.

Ewelyn sover. Hon var kinkig och körde med handen i munnen oavbrutet. Men efter en flaska välling sover hon sött... Jag blev nästan lite sentimental ikväll när jag höll hennes hand och hon tittade på mig tills hon somnade. Hon är så fin, så välskapt, så kärleksfull och go...



Mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0