Hockey med Texas Pecan :)

Joel och jag halvligger/sitter lite slött i soffan och kollar hockey. DIF-HV71. Har mumsat glass, därav namnet på rubriken. Är mer än mätt, alltså proppmätt. Vi tog lite mys idag, eftersom Joel och tio till grabbar på hans jobb ska åka en dygnskryss med Cinderella imorgon. Han åker på förmiddagen och kommer hem Lördag eftermiddag.

Det är alltid kul att hitta på något med sina jobbarkompisar och snart är det ju min tur igen, fick en inbjudan om en Singstar kväll i början på Maj hos Sofia. Då ska jag självklart dit om inget annat inträffar. Man måste få göra lite saker på tu man hand, det mår man bra av och man uppskattar vardagen mer när man sedan kommer hem till familjen.

Hmm, visst hockey är väl ganska kul och se, men jag suktar lite efter "Lyxfällan" som börjar nu strax. Attans att man bara har en tv. Oftast är det ju jag som får bestämma, men ibland skulle det underlätta med varsin =) Kollade på nätet och dom visar nog när programmet sänds i tv.

Jag fryser litegrann, hatar och frysa och jag gör det ofta.. Tog en varm dusch förut och Ewelyn fick sig ett litet skumbad också.

Nog för ikväll.. Säger God Natt här på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0