Kväll

Brittmarie kom strax efter halv två och vi fikade och pratade, första gången hon var hos mig och första gången hon fick träffa Ewelyn =) Hon kliade henne lite lätt bakom nacken och gu vad hon njöt snuttan :)

Vi har faktiskt fuskat idag, vi delade på en pizza ikväll. Längesen nu så det var gott, men är lite illamående nu!

När mamma varit här och hämtat Ewelyn imorgon så ska jag gå ner på stan och handla nåt drickbart. Inte tagit nåt sen, hmm.. början på februari... ?! Ja så längesen måste det nog varit. Det var med jobbtjejerna sist också. Kul ska det bli på Lördag. Har inte hört nåt mer så jag hoppas det blir av. Vore hemskt tråkigt om det blev inställt, fast det tror jag inte =)

Eventuellt träffa Linda imorgon innan hon börjar jobba.

Nu ska jag se klart "Lyxfällan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0