Lekparken



Jennifer, Molly och Minna kom vid halv tio och då efter lite stress (från min sida), då telefonen ringde osv så gick vi ner till lekparken. Ewelyn och jag höll oss mestadels på bänken och njöt av solen, eftersom gungorna var upptagna av glada, spralliga barn.

Det var så roligt att Molly var med för det var ett tag sen jag träffade henne nu, gu vad tiden går fort. Ja det säger jag ofta, men den gör ju det. Det ska bli så roligt sen när dom blir äldre och kan leka i sandlådan tillsammans. Snart så är vi där om det går i den här takten.

Underbart väder, man får passa på att njuta så mycket man kan!

Nu ska jag snart sätta fart med lite mat, hmm.. Pyttipanna och stekt ägg får nog bli dagens lunch :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0