Lilla snuttan...

När jag vaknade i morse kände jag mig som ett vrak. I natt blev det inte mycket sömn, Ewelyn vaknade flera gånger och vi var uppe några gånger och sög ur en massa snor. Det blir nog att höja upp sängen igen.

Idag måste vi gå till affären, köpa ersättning, kaffe och våtservetter. Men det regnar. Duggar det så är det ju ingen fara, värre om det bara vräker ner. Jag har så hon klarar sig över dagen och blir vädret inte bättre så får Joel stanna på hemvägen  när han slutat och handla.

Är nöjd med att jag städade igår, har lite disk och plock och måste fixa till mig själv litegrann bara. Sitter med ruffsigt hår och morgonrocken på mig ;-) Sexy sexy, no!


Farmor ringde igår, halv ett imorgon är vi bjudna på påskmat :) Onyttigt, men gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0