Lördag

Idag är vi barnfria Joel och jag, hon var på bra humör när vi lämnade henne och när jag ringde för en timme sen gick allt bra också :) Vågar dom säga nåt annat? :) Nejdå, jag litar på dom och känner mig inte orolig. Men jag saknar henne såklart, hon är ju en del av oss. Men känns ändå bra att vi kör en natt på prov nu innan vi åker till Stockholm, och att vi kan åka ifall hon skulle bli ledsen och otröstlig.

Vi har utnyttjat denna dag med tid tillsammans, blev film förut. En krigsfilm som Joel laddat ner, men jag somnade på soffan som en klubbad säl efter fem min typ =)

Sen beslöt vi oss för att hitta på något så vi åkte upp till Omberg, det var skönt med frisk luft, men vädret kunde ju varit betydligt bättre. Ruggigt och blåsigt.

Ikväll blir det mys, ro om varandra och ta tillvara på egentiden. Imorgon kommer vi hämta henne med stor glädje. Det är ju våran lilla pluttfia......

Jag är mätt så mätt, ätit revbensspjäll och potatissallad. Kan rekommendera dom på ICA, åh så smarriga dom är!

 

Alltid lika vackert, jag älskar naturen......

 



Ikväll ska jag fuska, vi ska lägga på oss lite hull och mumsa kladdkaka och vispgrädde!


Eftersom jag inte uppdaterade igår kväll, så tänkte jag ta lite om vad jag gjorde igår sen.
Slängde iväg ett sms till Tessan och frågade om hon var hemma, visst var hon det så jag gick upp till henne och drack kaffe och småpratade i ca två timmar =) Sen följde jag med henne ner till AF för att hon skulle hämta ett papper.

Början på Juni får hon sitt andra barn, gosa bebis.... Mysigt!!

Nu ska jag vara social med min älskade sambo, så inget mer blogg ikväll.

Ha en fortsatt skön Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0