Söndag

Är hemma på timmar nu och börjar vid fyra igen. Imorse kände jag mig rätt utvilad, men gick och lade mig vid nio, tog väl ett tag innan jag somnade sen så tog Joel nattbestyren, jag vaknade till men minns inte så mycket.

Dom är ute på landet idag, Joels mamma skulle bjuda på mat och så skulle dom ut gå, sen skulle visst Joels syrra och familj åka ut också.

Jag halvsprang nästan hem ifrån jobbet för att jag ville pussa på snuttan, men det var helt tomt. Det märks att man inte är van att vara hemma ensam. Det är visserligen rätt skönt efter några fartfyllda timmar på jobbet, men jag trivs bäst med min familj i närheten :)

Själv kokade jag lite glutenfria makaroner och stekte på ett par fiskpinnar :-D Det är gott och mätt blev jag ;-)Ska ta mig en powernap och sen får det bli en kaffe (igen)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0