"the city"

Vaknade och gick upp samma tid som vanligt, strax efter halv sju så var vi uppe. Förut så var hon så gnällig och ledsen.

Men det gick bra för mig att duscha och hon sa inte ett ljud i babysittern, därefter så blev det gnäll igen och då klädde jag och fixade mig ordning lite snabbt och gick ner på stan.

Hon ville ändå absolut inte sova i sängen och vi hann inte mer än att komma utanför porten så slocknade hon snuttan.Tessan skulle följt med men hon fick förhinder. Men träffade henne vid övergångsstället när jag kom hem sen :)

Gick in på Lindex och handlade för rabattkupongen jag hade. Det blev en pyjamas och två par strumpor.




Och så sprang jag på Helene som lurade på mig ett linne, sen blev det ett armband =)



Blommigt of course, ska jag ha på Lördag är det tänkt om det blir partaj med jobbet ;-)


Det är inte ofta det blir så mycket shopping nuförtiden. Iallafall inte till mig och Joel, köper inte värst mycket till Ewelyn heller, men nåt plagg blir det ju då och då.


Gick in på Apoteket och tänkte fråga lite om Ewelyns röda stjärt, hon har ju inte haft problem med varken eksem eller varit så röd tidigare, men i morse så var hon knallröd precis vid skåran :-/ Smörjde på med Bepathen, men tänkte fråga när jag ändå var där, men dom tyckte att jag inte skulle köpa nåt eftersom jag verkade ha dom flesta salvorna hemma. Så jag skulle avvakta några dar.


NU ska jag, måste jag ta tag i tvätten. Klockan fyra har vi tvättid och den måste för smidighetens skull sorteras innan, eftersom Joel ska iväg på speedway ikväll!

Borde städa idag med, men motivationen är långt borta.. suck! Skärpning Malin!!!

Tjingeling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0