Torsdag :-)



Såhär glad är min lilla pärla just nu :)

Fram till nu har vi varit effektiva, varit hos Heléne och hämtat bilstolen och sen slängde jag ihop en stor sats korvstroganoff så det har vi ätit idag och blir nog imorgon också :-D Bra med rester.

Min goda vän, snäll och generös så fick vi med oss en stor papperskasse och en kartong med kläder till Ewelyn i storlek 74-80 :)

Och bland allt fint så låg det en vår/höstjacka så jag slipper köpa en idag. Kalasbra.

Stolen är monterad i bilen nu, men har inte kunnat ta kort än på den, men det kommer inom sinom tid. Väldigt fin är den iallafall. Tack Heléne, jag vet att du läser min blogg ;-)

Tog bilder på kläderna då jag var lite sysslolös förut.




Jackan längst upp :) Fin! Och så två tunikor :)



Cool t-shirt, kommer passa bra sen :) Randig tunika. Jag diggar randigt både på mig själv och Ewelyn.



Body, tröja och en gullig tunika.



Levis jeansklänning, hur sött är inte det?!



Blommig blus med fina jeans.



Hello Kitty (det gillar vi) och Bamse.



Gullig klänning men kan ju även användas som tunika, ursöt!



Jacka och en söt tunika :)



Munktröjor går alltid hem.



Fina bodysar.



Tuff kjol och en gullig body med bolero, läckert!



Mössa och en söt dress.



Mössa till nästa vinter =)

Ja, det blev visst en hel del bilder märkte jag, men tog på det jag tyckte var finast. Sen fick vi en hel drös med annat som också komma passa bra till snuttan framöver.

Tacksamt verkligen och jag förstår Helene, det är alltid skönt att bli av med sånt man inte använder.

Ewelyn tar sig en powernap och jag ska ta itu med disken, vid tre kommer mamma och då går vi nog ner till stan en liten svänga, kanske inhandlar en ny mascara, för den jag har nu är på sista spurten.

Egentligen ska man ju inte ha en mascara mer än tre månader sägs det, men jag har nog haft min bra mkt längre.

Joel är hemma idag, men åkte till Jocke och Zitha en svänga. Mamma kommer ju hit sen så jag stannade hemma.

Det här blev visst ett ganska långt inlägg. Eventuellt lite update ikväll, vi får se sa den blinde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0