Torsdag

Hej hopp!

Lillan sover nu och jag har typ gjort dagens bestyr, ska fixa lite mat men det gör jag senare sen. Joel kom hem en kort sväng och vände lika fort. Han var och hämtade vagnen och i samband med ett annat ärende så va han och lämnade vagnen hos mamma, så vi har ingen idag. Lite surt, men det går ändå.

I eftermiddag kommer Brittmarie hit på lite fika, hon slutar vid halv två och skulle komma strax därefter.

Idag är det även avtackning av Kirsten, sjuksköterska på Boken. Hade gärna velat gå, men Ewelyn brukar ta en powernap vid den tiden och så har vi ingen vagn. Men jag träffade henne i helgen som var och ska skriva ett mail till henne på fb. Kommer bli en lustig sommar när hon inte är där. Bästa sjuksyrran, så himla jordnära, snäll och hjälpsam. Ledsamt :-(

Imorgon förmiddag ska Ewelyn till sin mormor och Conny, för mamma börjar jobba snart och kommer då jobba varannan helg. Kanske jag skrivit tidigare, så dom vill passa på och umgås med henne nu. Det förstår jag, man får aldrig nog av guldklimpen! Sedan ska dom på kryssning på Söndag för att fira deras årsdag och då kommer min minsta lillebror hit, ja han är liten för mig =) Han ska sova över här tills på Måndag. Skoj!

Joel och jag har lite planer inför morgondagen, men inget spikat ännu. Pratat om att åka till en eld iallafall och äta nåt smarrigt.



Pappa och dotter. Vilken min han har Joel, söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0