(:Torsdag:)

Klockan är snart tio över elva. Ewelyn somnade strax innan sju och sover fortfarande, skönt att hon är i en bra sovperiod nu. Vi har myst, busat och badat och hon gör sina små (stora) framsteg hela tiden. Kommer på nya ljud och far och flänger åt alla möjliga håll! Ska uppdatera med lite bilder framöver. Varit dålig med det nu.

Tessan och hennes bebismage har gjort mig sällskap även ikväll, hon gick precis. Idag hamnade vi på ett ganska roligt ämne, ja fy gudarna vilka minnen vi har =)

Mamma ringde förut och hon har fått nytt jobb. Av flera hundra sökande så valde dom henne. Så hon ska börja på ett (tror jag fattade så) på ett apotek i Norrköping. Åh, jag är så glad för hennes skull. Hon är värd allt bra och förtjänar lycka. Det ska firas framöver.



Snart kommer han hem. Min älskling... och jag ska snart sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0