Vilket härligt väder!



Lilla jag i Berg :)

Jag har varit upp sen halv 6, kunde inte somna om. Ewelyn sov till halv sju sen tvättade jag och klädde på henne. Mötte upp Madde och gick till babysången, kanonväder!! Men det är svårt att veta hur man ska klä sig och snuttan, lätt att det blir för varmt men hon ska ju heller inte frysa, men det fick bli jackan för hennes del idag även att den är stor som ett tält och då i strl 68!?

Ewelyn blev trött på slutet, gnuggade sig i ögonen och bakom örat som hon alltid brukar göra när hon vill sova. Jag fick lite skallebank så vi gick hem. Har slängt i mig en tallrik fil och dricker nu en kopp kaffe medan Ewelyn vilar, men hon vaknar nog närsom skulle jag tro.

Joel kände sig inte alls bra i morse, sov dåligt så får se hur han mår när han kommer hem.

Hur resten av dagen ska spenderas är inte planerat. Jag brukar va rätt spontan, så vi får se vad som händer. En promenad till får det nog allt bli iallafall :)

Kanske slänger i väg ett sms till Tessan också ;-)

Åter igen så har jobbet inte  hört av sig, känns lite trist för jag vill verkligen jobba. Tror dom har mycket nu eftersom dom skulle byta schema igen och chef, ja ursäkter finns det väl alltid. Jag kommer inte tjata mer, tycker det är pinsamt utan försöker tänka lite positivt när dom sa att dom ville ha mig kvar i höst sen :) Men då kan ju allt hända och så fort Ewelyn får dagisplats så tänker jag ligga i som en iller och söka en massa jobb. Eller om jag ska plugga, är inne på det spåret också.. för någon sysselsättning måste jag ha, det gynnar hela familjen =)

Men nu tar vi en sak i sänder. Jag har jobb hela sommaren och jag hoppas dom ger mig dom procenten jag ville ha, annars får jag tacka och ta emot det som erbjuds. Man kan inte va kräsen idag, jobb är jobb och så länge jag inte har något annat så får det bli så.

Ska träffa Jennifer i veckan också när dom blir friska =) Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0