Frisörbesök & Glass vid slussen

Jag blev jättenöjd med håret, mörkt och det klipptes bort en rejäl bit, men jag kan ändå sätta upp det. Vi gjorde inga slingor eftersom jag hade så mycket skiftningar innan, men det blev kanonbra och håret känns fräscht!

Köpte en produkt också typ inpackning som jag ska spraya i håret. Hon tyckte inte mitt hår var slitet utan att jag hade tjockt fint hår, det gick åt massor färg så blev dyrt, men värt varenda krona. Nu lär det dröja ett tag innan jag uppsöker salongen igen, men så skönt att kunna dra igenom håret utan att fastna =)

Har inte använt mig av kameran alls idag, därav inga bilder. Men det kommer :-)

Efter Ewelyns middagslur så tog vi en spontantripp till Linköping, först växlade vi in pengarna vi vann på Forex, sen åkte ut till Bergs slussar och mumsade glass och gick en rejäl runda. Blev riktigt fint väder!

Joel hade med sig kameran så ska be honom om bilderna sen så kan jag lägga upp dom här.

Nu ska jag inta soffan med gott samvete. Det har varit en toppendag med vardagslyx och mysig utflykt. Jag kommer sova gott och jag hoppas att även Ewelyn gör det i natt. I morse vaknade hon klockan 6, den tiden är nog förinställd tror jag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0