A-barn

Nu är vi hemma igen, Ewelyn och jag. Hon blev trött på slutet och kunde inte komma till ro så vi gick  hem, hon är helt slut efter att ha roat sig med en massa människor i tre timmar. Blev bjuden på kladdkaka och vispgrädde ;-)

Dom är för roliga dom gamla tanterna och gubbarna, dom frågade om hon var en pojke eller flicka även fast hon hade på sig riktigt flickiga kläder :) Och en tant sa att ja hon ser så välmående ut, ja det är ett riktigt A-barn du har :) Haha.. Ja hon glädje många där, alla kom fram och ville titta på henne och personalen bar henne hela tiden. Lite hängläpp fick hon i början, men sen gick det över. Det märks att dom saknar och dom vill att jag ska jobba hos dom, det är alltid roligt.

Nu är jag riktigt seg, Ewelyn sover och Joel också. Jag känner också att det börjar flimmra lite vid ögonen och borde om jag är smart ta tillfället i akt och vila lite. Känner mig inte riktigt på g.

Vi har haft en bra dag hittils och kvällen kommer bli lika bra den också!


Kommentarer
Postat av: Ella

Jasså, jag som tyckte du hade gått ner så mycket i vikt nu när jag såg dig. Men det kanske är att du kör lite av den metoden då ;)

Nej men mycket för min del är nog med att jag inte äter nåt socker. Svårt men bra.

Inte hittat på så mycket bra recept än. Men jag tycker köttfärs med massa sallad är gott. Gillar avokado till med, är mättande. Tycker det mesta funkar att äta. Gryta o sallad är gott med.

Haha det här blev rörigt. Hoppas du förstår nåt av det jag skrev.

2010-02-28 @ 20:35:42
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0