Alla hjärtans dag



Idag är det Alla hjärtans dag, en dag som jag tycker är ganska överskattat men som vi ska ägna våra nära och kära lite extra och det är väl bara en god tanke :-)

Jag sov bra inatt, Joel var uppe och gav Ewelyn mat så jag kunde ligga kvar. Kände mig rätt pigg när jag klev upp. Började jobba klockan åtta och jag var nog tjugo minuter tidigare för att försäkra mig om att jag kom in i omklädningrummet, hämta nyckel etc, men koden till taggen funkade och likaså koden till nyckelskåpet. Hittaden den nerskriven här hemma sen på en liten lapp.

Mina timmar gick i rasande fort, det flöt på som vanligt, men jag kände mig lite nollställd i början sen var det som jag var där igår och jobbade.

Joel är hos sin mamma med Ewelyn då dom skulle äta mat där och grosa :) Jag sitter här med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska bli fyra så jag kan kila igen. Halv fem till nio är det som gäller. Skönt med lite extrapengar som ska gå till Tallinresan :-) Om inte det tillkommer något annat så går det ju åt till det såklart, men några kronor är alltid välbehövligt!

Kram varandra och ge varandra komplimanger, en dag kan det vara försent...


Kommentarer
Postat av: Zitha - Mamma till Jack

Se därja :). Kul o få jobba lite o få extra pengar :)!

Hoppas det gick bra även fast det var delad tur.

2010-02-15 @ 11:39:14
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0