Babysång och en långpromenad

Det var VÄLDIGT segt att pallra sig upp i morse, jag ville bara ligga och snooza, Ewelyn låg och tjuttrade så jag behövde inte jäkta. Snoozade typ 3 gånger sen fick jag lite halvpanik. Babysång stod ju på schemat så jag fixade till Ewelyn och mig själv som man blev lite halvt sådär :-) Sedan tog klädde vi på oss och gick ner. Mötte upp Linda som ville följa med som sällskap. Det var så roligt, för lilla E bubblade på som aldrig förr!

Därefter gick vi hem till Jenny på Tunet, tog en kaffe och snackade lite. Som vi bestämt sen tidigare så traskade vi upp genom snödrivorna till Bremers, Linda skulle välja tapeter. Jag säger bara det, så himla snygga dom har. Dit blir det den dagen vi ska tapetsera :) Men det lär nog dröja för på den här lyan tänker vi inte punga ut med femti öre ens.

Tittade in en snabbis på Mio, många fina soffor. Jag vill ju ha en divan, eller det vill vi båda ha. Men inte det billigaste, får se om vi kan spara undan lite om jag jobbar extra :) Målet för dom pengarna har vi ju redan, men kanske blir en soffa istället. Eller ett nytt köksbord, nästan hellre det. Det märks.

Efter Mio inventeringen så tågade vi ner till stan igen, och sen gick jag och Ewelyn hem. Så cirka tre timmar har vi varit ute idag och jag fick massor med motion på köpet, nyttigt!

Ewelyn tar en powernap och jag ska fixa lite mat.

(Kvällen gick bra sen på jobbet, timmarna gick SNABBT!) Ska ringa i veckan om nytt lösen till Vikariebanken.


Kommentarer
Postat av: Zitha - Mamma till Jack

Ja det var riktigt kul att jobba lite, men saknade Ewelyn massor :/ ja pengar är aldrig fel dom ska vi spara till nåt kul, är ju ändå sånt man inte räknar med :) Jag måste snart kolla upp mammadagarna, tiden går så fort :S Btw, fin blogg! Kramis



Förstår att du gjorde det. Nej men det är ju bra att ni kna spara ihop till nåt skojjigt :). Fin gåstol Ewelyn har förresten!



Tack :)!

Kram

2010-02-15 @ 18:24:18
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0