BVC

Idag gick vi upp tidigt, strax efter sju. Vi var båda rätt så pigga Ewelyn och jag. Betydligt mer än igår om man säger så. Jag ringde CSN angående mitt studienlån, så ska betala per månad istället. Bättre att ta lite i taget än att få en klumpsumma i kvartalet.

Mamma kom vid tio tiden och drack kaffe och småpratade.




Pussas lite och fick även lite nya kläder :) En tröja, en body och två par byxor av sin mormor.

Strax efter tolv gick vi ner till Apoteket, jag hämtade ut mina mini-piller. Sen blev det en svänga in på Lindex, köpte en topp som jag ska ha på mig imorgon då det är party party med jobbtjejerna :) Vi ska till Elin och äta lite, dricka lite och så. Ska bli skitkul! Träffade en jobbarkompis när vi satt och käkade lunch på Skånska Lasse som skulle dit. Känner mig pepp, men kommer nog vara trött :-) Inget ovanligt nuförtiden.

Klockan tre hade vi tid på BVC, men vi kom inte in förrän vid halv fyra. Allt gick prima ballerina. Ewelyn är 61 cm lång och väger 6230 :-) Hon är pigg och frisk! Jag fick beröm för att jag ammat så länge med tanke på att jag hade det kämpigt i början, det värmer. Men ska sluta nu snart helt och hållet.

Sen fick mamma en komplimang av en gubbe som tittade in i barnvagnen när mamma stod utanför Apoteket, tyckte att jag hade en söt liten dotter och att mamman borde vara stolt :) JA, det är bara förnamnet. Tänk att det finns så gulliga människor som vågar ge komplimanger. Man blir så glad.

Nu ska jag greja lite här hemma, sen blir det soffan och lugn och ro.








Kommentarer
Postat av: Zitha

Vikken klump ;)! Väger mer än vad Jack gjorde då.

2010-02-06 @ 23:51:02
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0