God Morgon :)

Klockan är tjugo i sju och jag borde sova en stund till också, passa på när Ewelyn gör det. I natt har hon sovit bra, somnade åtta och vaknade klockan 6 och var hungrig, så jag värmde på lite mat och bytte till ren blöja. Nu sover hon igen. För mig är det rena himmelriket att det går så här bra, det är sällan några problem när hon ska sova och somnar alltid om.

Jag hörde inte när Joel kom hem i natt, har inte en susning om vad klockan kan ha varit men jag vaknade till i natt av att han tog tag i min hand ;-)

Jag skulle tagit bilder igår på lilla E, men kameran släcktes ner. Måste ladda den. Hon var så go igår efter badet med sin rosa pyjamas och sina lurviga rosa strumpor :) Så jag hämtade kameran och tänkte ta några nya, men gick ju inte :-/ Hoppas jag kommer ihåg att ladda den idag. Nu kan jag inte det, tror laddaren ligger i någon av våra sängbord, men vill inte in och riva ifall jag väcker dom.

Idag kommer Prästen, klockan 14 ska prata om dopet. Sedan är det tvättstugan som gäller, äntligen säger jag. Har hur mycket som helst. Hoppas tvättmedlet räcker.

Nu är det helg för oss. Vet inte om Joel ska jobba extra imorgon, han pratade om det igår, men jag får höra med honom när han vaknar sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0