Mammas hemmagjorda OS-mössa



Nu är det min tur att sno en bild ifrån mamma blogg (förlåt!) Jag ville bara visa denna snygging till lillebror man har som har på sig mammas egna variant av OS-mössan, lite reggie inspirerad eftersom bror gillar den "hängiga" stilen :) Jag ska se om hon kan göra en till Ewelyn också ;-)

Ewelyn somnade igår sedan, hon låg i sängen i cirka en timme och roade sig själv med alla gosedjuren sen slocknade hon och har sovit skapligt i natt. När hon vaknade första gången så fick hon komma över till mig ett par timmar, det gillade hon. Kände att jag ville mysa lite extra :-)

I eftermiddag får jag trevligt besök!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahaa XD

2010-02-25 @ 21:03:48
URL: http://sebastiananderson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0