Matvrak

Ja det är en liten matvrak till dotter vi har :-) Joel tog ett par spontana bilder på "första matningen (utan flaska)" för att ha som minne. Första gången är ju alltid första gången liksom :-)

Ikväll har Ewelyn varit lite hängig. Ingen feber, ingen förkylning, men små barn kan ju ha vissa dagar som dom är lite mindre aktiva. Vi har busat lite under babygymmet under dagen, hon älskar när mamma är bredvid henne och tjuttrar :)

Sen blev det ett bad och det gillar hon som vanligt. Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle visa bilderna på Ewelyn i matstolen, så här kommer hon ;-)





Nu sover hon. Jag är också trött, varit uppe sen tjugo i 6. Vet inte vart timmarna har gått, men det har gått i rask fart :) Imorgon är det en ny dag och inget står uppskrivet i almanackan, det känns rätt gött om jag ska vara ärlig.

 Vi tar det som det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0