Mysig eftermiddag/kväll :)

Vi har haft det bra idag, det märks allt tydligare att det är tänderna som spökar på lilla snuttan, hon ska tugga på allt. Man kan ju tänka sig själv hur det känns när det kliar och värker i munnen. Stackars liten, tyvärr så måste hon ju gå igenom det.

Hon har varit på bra humör idag ändå, stor skillnad från gårdagen. Jag har kunnat ringa några ärenden utan att behöva gå ifrån eller blir avbruten, pratat både med Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen, ska ringa imorgon då hon inte kunde svara på vissa frågor utan hänvisade till min handläggare... Nog om det nu.

Vi åkte in till Linköping vid fyra då Joel skulle fika med fotoklubben och även köpa ett nytt tangentbord till datorn. Riktigt läckert faktiskt. Sen släppte han av oss hos mamma där det stod färdig mat på bordet. En het kycklinggryta, en av dom godaste jag ätit tror jag :)

Annelie kom förbi, mammas väninna och jag har inte sett henne på flera flera år så det var trevligt, hon hade fått en tjänst nu som förskolelärare, hon var så glad och jag blev det också. Har alltid tyckt om Annelie, hon är en så godhjärtat och jordnära människa.

Vi har myst, druckit kaffe och Ewelyn har fått MASSOR MASSOR pussar och kramar. Det gillar hon.. Hmm??! :)

På hemvägen hoppade jag in på Coop och köpte våtservetter och mjällschampo, haft sån kli i hårbotten ett tag och Amanda sa att jag hade mjäll så nu hoppas jag att Clearasilen hjälper. Det har det ju gjort förut. Kanske inte ska duscha så varmt på ett tag, jag brukar duscha så det ångar i hela badrummet ;-)

Jag skulle ju kolla Andra Avenyn, men istället är det ju OS, det intresserar mig inte så värst mycket. Kollar lite då och då, men inget jag känner mig tvungen till..

Nu ska jag ta ur mina linser, tvätta bort make upen och fixa lite innan det är dags för sängen...



Sovgott


Kommentarer
Postat av: Zitha - Mamma till Jack



Jaså, stackars snuttan:(. Ja barn drömmer ju oftast vad som hänt under den närmmaste veckan. får se hur det blir i natt, om han vaknar igen o gallskriker o skriker, hjälper ingenting jag gör. Om barn drömmer otäcka drömmar o man tar i dom, så tror dom ju att en annan är själva monstret. Om du förstår vad jag menar? :)

Jo vi sänkte sängen förut. Så nu kommer ja la få ryggskott eller nåt :P hah, nej vars. Vart hur bra som helst, lite ovan bara att se att han ligger där nere.

Ja då, här är allt toppen, förrutom min oro över Jack :(. Hur äre med er då? Kul att du ska få börja små jobba igen :).

Kram

2010-02-17 @ 21:37:19
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0