Snöstorm

Tack och lov att man bor i lägenhet nu :) Slippa skotta och bilen står varm nere i garaget. Men jag har bott på landet förut och skottat massor, men just idag är jag glad att vi bor i lägenhet :) Särskilt när jag känner mig lite krasslig.

Igår hade vi mys här hemma, men vi gick och lade oss tidigt. Trötta av olika anledningar. Men det gör inte så mycket, jag längtade faktiskt efter att få krypa ner under täcket och värma mig. Har frusit så pass några dagar nu, det är obehagligt när man klär på sig och man ändå fortsätter frysa. Haft huvudvärk i två dar nu också från och till, jag vill inte bli sjuk. Har klarat oss hittils ifrån allt vad gäller förkylningar, magsjuka etc etc. Men peppar peppar, det kanske knackar på dörren  här snart också.

Idag blir det mera MYS, under filten, i soffan, i sängen... Idag får man slappa!



Visst är det härligt med all snö? Men jag längtar till våren nu, kunna köpa nya gardiner och nya fräscha vårkläder.


Tog en titt på vårat sparkonto förut, jag blir glad. Vi har varit duktiga och sparsamma :-) Men har man ett mål att sikta på så visst fasen går det lättare att prioritera då :)

Drömmen ska bli sann!


Kommentarer
Postat av: jennifer

och jag älskar att vi bor i hus med all snö, tycker de är så vackert och bara gå¨ut och busa med barnen utanför är härligt. Skottningen ser jag som en träning ;) Får jag de gratis med, hehe. Nej då de har allt både sina för o nackdelar med både hus o lägenhet. Är ni fortfarande sugna på att börja leta hus så småningom? PUSS

2010-02-20 @ 11:27:46
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0