Typiskt...

Igår letade jag som en galning här hemma efter Ewelyns nagelfil, kände att naglarna var vassa men inte långa. Letade och letade, men hittade den inte. Tänkte att hon kanske har tur att hon inte river någonstans nu, så kan Joel svänga förbi Apoteket på hemvägen och köpa en. Men imorse, så såg jag att hon fått ett rivmärke vid ögat.. Det är ganska stort. Men hon verkar inte ont. Vi ska ju ta kort på Söndag i studion, hoppas det hinner läka, men det brukar det ju göra rätt snabbt.

Det blir ju lätt så när dom gnuggar sig i ansiktet, därför är jag noga med att fila dom ofta, men igår kunde jag inte och givetvis river hon sig då.

Nu ligger hon under det lilla babygymmet och leker. Jag ska brygga lite kaffe och sen ta tag i hemmet. Diska, bädda och lite.

Ser fram emot en kväll med tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0