Underbar dag

Har haft en härlig dag med mycket mys, bra film och en lång promenad ute i friska luften. Det är alltid roligt att åka bort, men samtidigt skönt att kunna njuta av att vara hemma hela familjen. Kollat Melodifestivalen och det var inte ingen direkt höjdare i min smak, Andreas Johnson levererade bra som alltid, han sjunger så bra och är ju dessutom lite ögongodis ;-) Gillar den där lite hesa rösten :)

Ewelyn somnade på stört efter badet med pappsen och en full flaska ersättning, gjorde först 165 men ville ha mer :-) Hungrig den lilla tösen.

Jag ska glo några minuter till på dumburken sen blir det sängen, jag kommer nog sova dåligt i natt även att Joel skulle gå upp ifall Ewelyn vaknar, men jag vet hur jag är jag kommer säkert vara uppe och vandra nån gång i natt sen är jag lite nervös inför jobbet om jag ska vara ärlig. Ska vara på demensen mellan 8-13.30 och det var evigheter sedan, ja inte varit där sen i våras tror jag, men personalen är så bra så hoppas dom har lite förståelse ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0