Våran Lördag



Lägg märke till Joels ansiktsuttryck :)

Ewelyn badade med pappsen för en liten stund sen, hon är trött gnuggar sig i ögonen hela tiden. Inte sovit så mycket idag då hon myst med sin mormor och snälla Conny. Tittade in nyss och hon sover min lilla ängel. Har fler bilder som dom tog med Connys kamera, men dom gick inte att spara. Kanske kan sno dom ifrån mammas blogg senare om hon lägger ut några vill säga ;-)

Jag är mätt så mätt, precis ätit en köpepizza ifrån ICA med ceasarsallad :) Det känns lite nyttigare än den man köper på pizzerian. Vi delade på en och det blev precis lagom.

Kollar nu Melodifestivalen. Jag är inte så värst intresserad, men man är ju nyfiken på vilka bidrag det är som är med såklart och vilka som går vidare.

Jag kommer hoppa i säng rätt skapligt. Joel ska gå upp i natt och ta hand om Ewelyn om hon vaknar så jag får sova, vaknar ju alltid men skönt att slippa gå upp när det är så kallt :-)

Imorgon ska snuttan och jag vara ensamma på förmiddagen då Joel och en fotokompis ska till Jönköping och fota, så vi får se vad vi hittar på :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Han tänker: Vad gör hon egentligen med dottern?

2010-02-28 @ 18:55:18
URL: http://bodilandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0