Blixtar och dunder...

Åhhh.. Lördagen är gjord!! Heldag imorgon sen är helgen gjord. Bra jobbat, eller hur? Sorry för min skrytsamhet, men jag är så nöjd att tiden går så fort på jobbet. Då kommer man fortare hem känns det som.

Det började braka loss här hemma och jag (lite obehagligt) tycker jag nog att det är. Det small till så dant att jag hoppade högt här hemma. Att man vet inte vet vart blixten slår ner, det är det som ger mig en obehag känsla som sagt. Jag gick tillbaka till jobbet och lyckligtvis hade det avtagit rejält. Sen började det igen. Några av dom boende ville att man skulle vara med dom hela tiden, tro jag det. Är man rädd så är man.

Vi gjorde allt vi kunde för att lugna dom, till råga på tid. Tid är viktigt inom detta yrke.

Vi fixade allt och dom lugnare ner sig sedan.

Joel tog en bild för ett tag sen när han tog med sig Ewelyn och matade ankorna. Här sitter hon söt som alltid och kikar i vagnen!




En ny dag imorgon med nya friska tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0