Hemma igen

Kvällspasset är avverkat. Skönt det. Kändes marigt innan jag kom iväg, men så fort man kommer igång så rullar det på. Nu är helgen igång kan man säga. Imorgon jobbar jag en delad tur och på Söndag en heldag. Helt ok helg, då man annars har delade turer både på lör och sön. Mycket helgjobb har det varit och jag har en helg till att beta av innan vikariatet är slut.

Men man får tänka på hur betydelsefull man är och hur mycket man faktiskt hjälper. Sen att det även blir lite pengar i slutänden är ju ett stort plus i kanten. Har jobbat med en bra vikarie ikväll och det gör massor. Jag känner mig alltid lite illa till mods innan jag vet hur personen är som man ska jobba med, men det har gått bra. Stressigt och så är det ju ändå oavsett om man är van eller inte, men det underlättar om man är effektiv =)

Dags att tvätta bort sminket.. duscha och sussa! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0