Ingen sömn

Ewelyn somnade bra igår, men vaknade i natt och ville bara inte somna om. Hon vred och vände på sig, lade sig på magen hela tiden och då kan hon oftast inte somna, så både Joel och jag turades om att vända på henne, hon fick mat, gungade sängen, bytte blöja. Ja behöver nog inte gå in på så mycket mer, men man gör ju allt för att hon ska komma till ro och mer därtill.

Nu sover hon. Hon är lite snorig och inte på alerten, det syns i hennes ögon. Men åt bra nu på fm gjorde hon, gröt och nästan en hel burk med yoghurt.

Tror även att det kan vara tänder på väg igen för hon har börjat dregla massor igen. Lilla snuttan.. tycker så synd om henne!

Idag har jag ett åttatimmars pass framför mig, med dålig sömn och värme känns det inget lockande. Men ringde förut så kunde ta min rast hemma, börjar jag ett istället för halv. En halvtimme gör massor.

Nu ska jag kolla till mina två älsklingar i sovrummet. Krypa ner en stund (Ewelyn vaknar nog närsom) Sen blir det en dusch och hinka massa kaffe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0