Kycklingsallad a la Joel

Nästan 9 timmar har man spenderat på jobbet idag. Hett och svettigt som bara den, men det gick rätt snabbt och jag tog min rast ute, satte mig på en bänk och gottade mig ;-)

Kvällen har vi varit hemma, handlat och busat med lillsnuttan. Joel slängde ihop en kycklingsallad och snart blir det mera mys!

Grattis våran tjejja som blir 9 månader idag...!

Börjar tidigt på jobbet imorgon också, min tur att ta rapport igen och fixa morgonbestyren. Att en kvart kan göra så mycket. Mm... Men jag slutar två, halv två om jag har tur!

Fick ett sms av Helene, min vän som hade lite grejer till Ewelyn om jag ville ha.. Så himla snäll och generös. Kanske blir en lunchdejt på Fredag. Ett tag sen vi sågs nu. Håller tummarna för att vi mår bättre till helgen. Trött på dessa snorerier.. Men mest synd är det om Ewelyn.

Ställde in träffen med Angelica ikväll, trist men jag ville bara vara hemma och göra "ingenting" som aldrig blir just "ingenting" om man heter Malin.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0